8,6

  • Kleinschalig en gemoedelijk
  • Prachtige omgeving
  • Hier kom je helemaal tot rust

Appartementen Star is gelegen in het prachtige dorpje Trapezaki. Met het uitzicht over de zee en het strand op loopafstand, zit je hier top. De langgerekte stranden zijn te bereiken via hellende weggetjes. Langs de route heb je uitkijk over het prachtige landschap. Dit is een perfect adres voor ieder die op zoek is naar een rustig vakantie.

Bij het zwembad kun je lekker relaxen en een duik nemen in het verkoelende water. De eigenaren staan altijd voor je klaar en geven je graag tips over de mooie omgeving. Kortom, een top vakantie!

Kamertypes

2-kamerappartement
geschikt voor 1 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 50m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • (mini)oven
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • ventilator
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed), eethoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet
studio
geschikt voor 1 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 32-35m²
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • ventilator
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 2 sterren
  • totaal aantal kamers: 8
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: eenvoudig
  • geen lift aanwezig
  • geen kluisjes beschikbaar
  • parkeerterrein
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 2 keer per week
  • schoonmaak kamer 2 keer per week
  • huisdieren toegestaan max.: 1 huisdier(en) per kamer/appartement (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • huisdieren, excl. voer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • airconditioning: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 1,50 € per eenheid per nacht contant te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 1)(zoet water, buitenzitje: parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies
Logies/ontbijt
8.6
56 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,6
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,7
Accommodatie algemeen
8,6
Hygiëne
8,6
Kamer / appartement
9,1
Service / gastvrijheid
8,2
Faciliteiten
8,4
Locatie/ligging
8,9
Prijs/kwaliteit
6,4
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kefalonia

Ontdek Kefalonia

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 800 meter (zandstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: argostoli circa 12 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 10 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Rustig gelegen
Vlucht informatie

Je vliegt naar Kefalonia. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
  In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Lassi – ongeveer 15 minuten

Argostoli - ongeveer 15 minuten

Svoronata – ongeveer 15 minuten

Keramies - ongeveer 15 minuten

Minia – ongeveer 15 minuten

Fanari – ongeveer 20 minuten

Trapezaki – ongeveer 30 minuten

Klismata – ongeveer 30 minuten

Lourdas – ongeveer 35 minuten

Karavados - ongeveer 35 minuten

Farsa - ongeveer 45 minuten

Katelios - ongeveer 60 minuten

Skala – ongeveer 75 minuten

Agia Efimia – ongeveer 75 minuten

Magganos - ongeveer 90 minuten

Xi Beach – ongeveer 90 minuten (incl. ferry overtocht) 

Mega Lakos – ongeveer 90 minuten (incl. ferry overtocht)

Vrahinari - ongeveer 90 minuten (incl. ferry overtocht)

Kounoupetra – ongeveer 90 minuten (incl. ferry overtocht)

Lixouri – ongeveer 90 minuten (incl. ferry overtocht)

De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.